Autoklinikka
en Avaa valikko

Näin palvelemme sinua

 1. Ota meihin yhteyttä

Voit ottaa meihin suoraan yhteyttä soittamalla 24h-palvelunumeroomme , tai tehdä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöllesi. Linkit vakuutusyhtiöiden vahinkoilmoituksiin löytyvät myös sivuiltamme.

24h

info1_yhteydenotto

 2. Vaurion arviointi

info2_arvio1
A) Paikan päällä

Arvioimme autosi vaurion paikan päällä toimipisteessämme.

Katso toimipisteemme

info2_arvio2
B) Valokuvan perusteella

Voit halutessasi lähettää meille kuvan autosi vauriosta, jolloin pyrimme arvioimaan vauriot ja varaosatarpeen lähettämiesi kuvien perusteella. Tällöin vältät arviokäynnin toimipisteessämme kokonaan. Voit lähettää kuvat meille helposti sivujemme kautta. Isommat vauriot eivät välttämättä näy riittävän selvästi kuvissa, joten kutsumme sinut tarvittaessa näyttämään autoa toimipisteeseemme.

 3. Ajanvaraus

info3_varaus1
A) Arvion yhteydessä

Vaurioarvion tapahtuessa toimipisteessämme, varaamme samalla autollesi korjausajan.

Varaa aika

info3_varaus2
B) Otamme sinuun yhteyttä

Lähetettyäsi meille kuvat autosi vauriosta, otamme sinuun yhteyttä korjausajan varaamiseksi.

Sijaisauton varaus

Ajanvarauksen yhteydessä voit varata sijaisauton korjauksen ajaksi.

Lisätietoa sijaisautosta

info3_varaus3

 4. Tuo autosi korjaukseen

Mikäli varasit itsellesi sijaisauton korjauksen ajaksi, saat sen saman tien käyttöösi.

info4_korjaus1

info4_korjaus2

Seuraa etenemistä

Voit seurata korjauksen etenemistä syöttämällä autosi rekisterinumeron AVA-palveluun. Voit käyttää palvelua sekä tietokoneella että mobiililaitteilla.

Autosi valmistumisaika

 5. Valmiin auton nouto

info5_valmis1
Ilmoitamme autosi valmistumisesta

Soitamme tai lähetämme sinulle tekstiviestin, kun autosi on valmis noudettavaksi.

info5_valmis2

Nouto ja sijaisauton palautus

6. Olitko tyytyväinen palveluumme?

Saat meiltä seuraavana päivänä tekstiviestin, jossa pyydämme sinua arvioimaan saamasi palvelun asteikolla 1-10.

Anna palautetta

info6_palaute