Asiakaspalvelun merkitys vauriokorjauksessa

Kun vahinko sattuu, asiakkaan ensisijainen huoli on usein auton nopea ja laadukas korjaus. Autoklinikalla asiakas voi luottaa siihen, että korjaus suoritetaan ammattitaidolla ja että auton takuu säilyy.

Korjausprosessin sujuvuus ja asiakaspalvelun laatu ovat avainasemassa, kun asiakkaat valitsevat korjaamoa. Laadukas asiakaspalvelu onkin yksi tärkeimmistä toiminnoistamme.

Laadukas korjaus ja asiakastyytyväisyys

Korjaustyön laadusta Autoklinikka ei tingi, ja tämä näkyy asiakastyytyväisyydessämme. NPS-lukumme, joka kuvastaa asiakkaiden halukkuutta suositella palveluitamme muille, on alan huipputasoa. Tämä on osoitus siitä, että Autoklinikan korjaustyön laatu ja asiakaspalvelu ovat vastanneet asiakkaidemme odotuksia.

Asiakkaamme ovat jakaneet meille paljon kokemuksiaan korjausten jälkeen, ja pääset lukemaan asiakastarinoita täältä. Tällaiset kokemukset ovat meille kunnia-asia ja motivoivat meitä ylläpitämään korkeaa palvelutasoa.

Kattava palveluverkosto

Palveluverkostomme ja sen jatkuva kehittäminen on osa strategiaamme tarjota asiakkaille laadukasta palvelua kaikkialla Suomessa. Tavoitat meidät tällä hetkellä lähes 60 toimipisteeltä ympäri Suomea. Korjaamoidemme yhteystiedot löydät täältä.

Asiakaskokemukset puhuvat puolestaan

Asiakaspalautteet ovat meille tärkeä mittari palvelumme laadun arvioinnissa. Hämeenlinnalaisen asiakkaan positiivinen kokemus PDR-tekniikalla tehdystä lommonkorjauksesta ja erinomaisesta asiakaspalvelusta on vain yksi esimerkki saamastamme palautteesta. Asiakaskokemukset ovat meille arvokkaita, ja ne ohjaavat meitä kehittämään toimintaamme jatkuvasti.

Ympäristövastuu ja kestävä kehitys

Vastuullisuus on yksi perusarvoistamme, ja pyrimme minimoimaan ympäristöhaitat kaikessa toiminnassamme. Kestävän kehityksen neljä osa-aluetta – varaosien käyttö, energian kulutus, jätteiden käsittely ja kemikaalien käyttö – ovat keskiössä, kun kehitämme jatkuvasti ympäristöystävällisempiä korjausprosesseja.

ISO 9001:2015 laatujärjestelmän ja ISO 14001:2015 ympäristöjärjestelmän sertifikaatit ovat tunnustus sitoutumisestamme laadun ja ympäristön huomioimiseen kaikessa toiminnassamme.

Yhteenveto

Autoklinikka on sitoutunut tarjoamaan asiakkaille ensiluokkaista palvelua ja korjaustyön laatua. Autoklinikan asiakaspalvelu on saanut kiitosta, ja laajeneva palveluverkosto takaa, että Autoklinikka voi palvella asiakkaita yhä paremmin. Ympäristövastuullisuus ja kestävä kehitys ovat toimiannan ytimessä, ja jatkamme työtämme asiakastyytyväisyyden ja laadun parantamiseksi.

Korjaustyön laadun takaamiseksi ja asiakaspalvelun kehittämiseksi Autoklinikka tekee jatkuvaa työtä. Olemme ylpeitä saamastamme palautteesta ja siitä, että asiakkaamme suosittelevat palveluitamme. Autoklinikan asiakkaat voivat luottaa siihen, että heidän autonsa on hyvissä käsissä.


Kaipaatko apua autosi pelti- tai tuulilasivaurion hoidossa? Ota yhteyttä Autoklinikan asiakaspalveluun p. 020 773 7437 tai asiakaspalvelu@autoklinikka.fi. Voit varata ajan myös verkossa


Lisätietoa Autoklinikasta

Autoklinikka on vahinkokorjaamo, jossa autosi pelti- tai tuulilasivaurion korjaaminen sujuu helposti. Korjaamme kaikki automerkit niiden ikään tai kokoon katsomatta ja olemme kaikkien vakuutusyhtiöiden kumppani. Valtakunnallinen palveluverkostomme kattaa lähes 60 pistettä ympäri Suomen. Peltiseppämme ja muu henkilökuntamme on harvinaisen osaavaa porukkaa, joka välittää aidosti autostasi ja on ylpeä työnsä laadusta. Korjauttaessasi autosi pelti- tai lasivaurion Autoklinikalla voit olla varma, että se tehdään aina myös ympäristöä kunnioittaen. www.autoklinikka.fi