en ru Avaa valikko
Tietoa meistä

Tietoa meistä

Suomen johtava vauriokorjaamoketju

Autoklinikka-yhtiöt on pelti- ja kolarivaurioiden korjaamiseen erikoistunut, kaikkien vakuutusyhtiöiden hyväksymä monimerkkikorjaamoketju. Ensimmäinen Autoklinikka avattiin Helsingin Herttoniemeen vuonna 1992 ja tänä päivänä Autoklinikka palvelee asiakkaitaan jo yli 30 toimipisteessään. Liikevaihtomme oli viime vuonna noin 30 miljoonaa euroa ja työllistämme 225 alan ammattilaista. Vuosittain korjaamme yli 30 000 kolaroitua tai kolhittua autoa. Olemme myös Tesla-sähköautojen auktorisoitu vauriokorjaamoketju Suomessa.

Palveluitamme käyttävät vakuutusyhtiö- ja kuluttaja-asiakkaiden lisäksi myös Suomen suurimmat yritykset ja rahoitusyhtiöt. Kasvustrategiamme tavoitteena on olla vauriokorjaamoalan suunnannäyttäjä, halutuin yhteistyökumppani ja työnantaja. Olemme osa pohjoismaista Werksta-konsernia.

Panostamme laatuun ja asiakaspalveluun

Erityisen ylpeitä olemme tutkitusti* erinomaisesta asiakastyytyväisyydestämme sekä ammattitaitoisesta henkilöstöstämme.

Meille on ensisijaisen tärkeää, että asiakkaamme voivat jättää autonsa meille huoletta ja ovat tyytyväisiä työmme jälkeen autoa noutaessaan. Asiakaspalvelumme on mukana korjausprosessissa koko sen ajan. Panostuksemme laatuun ja palveluun näkyy myös saamassamme palautteessa. Yli 98 % asiakkaistamme ovat valmiita suosittelemaan meitä ja NPS-lukumme on 89 eli eriomaisella tasolla.

Autoklinikan ainutlaatuista henkeä ja laatua yhtiön johdossa vaalii Patrik Puskala, jolle Suomen johtavan vauriokorjaamoketjun kehittäminen on kunnia-asia.

Vastuullisuus näkyy kaikessa tekemisessämme

Autoklinikalle on tärkeää olla vastuullinen toimia. Noudatamme kaikissa töissämme huolellista, mutta kustannustehokasta korjaustapaa. Taitavat autopeltiseppämme korjaavat vaurioita enemmän kuin mihin alalla on yleisesti totuttu, emmekä tilaa uusia osia turhaan. Olemme myös tarkkoja toimipisteidemme siisteydestä. Korjaamojemme pihoja ei kuormita kolhitut puskurit tai peltikasat. Järkevällä korjaustyöllä säästämme paitsi ympäristöä, myös vakuutusyhtiöiden kuluja, ja sitä kautta myös asiakkaidemme kustannuksia.

Vastuullisuus näkyy myös tavassamme huolehtia tärkeimmästä resurssistamme eli autoklinikkalaisista. Meille on tärkeää, että työntekijämme viihtyvät työssään ja heillä on hyvä olla. Ilman ammattitaitoista henkilökuntaamme ei asiakastyytyväisyytemme olisi nykyisellä tasolla eli tutkitusti Suomen parasta.

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti

Kuluttajan oikeus vaihtoehtoiseen riidanratkaisuun

*Omat ja yhteistyökumppaneiden asiakastyytyväisyysmittaukset.