Vastauksia yleisimpiin koronavirusta koskeviin kysymyksiin

Olemme koonneet tälle sivulle vastauksia kysymyksiin koskien koronavirusta. Päivitämme sivun sisältöä säännöllisesti (päivitetty 17.3.2020).

1. Ovatko Autoklinikan korjaamot auki?

Kyllä, korjaamomme ovat avoinna normaalien aukioloaikojen mukaisesti.

Asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuus on meille erittäin tärkeää. Seuraamme koronavirukseen liittyvää tilannetta tarkasti, olemme reagoineet ja ohjeistaneet henkilöstömme toimimaan asiantuntijoiden suositusten mukaan.

Mikäli sinua mietityttää asiointi paikan päällä, voit hoitaa vaurion arvioinnin eli vahinkotarkastuksen myös sähköisesti lähettämällä kuvat autosi vauriosta.

2. Onko korjaamoiden palveluissa muutoksia?

Ei, palvelemme asiakkaitamme normaalisti. Turvallisuudesta huolehtimiseksi olemme ottaneet käyttöön terveyteen ja hygieniaan liittyviä käytäntöjä viranomaisten antamien suositusten mukaisesti. Seuraamme asiantuntijoiden uusia ohjeita tarkasti.

3. Mitä teen, jos en pääse tuomaan tai noutamaan autoani sairastumisesta johtuen?

Luonnollisesti toivomme, ettei autoa tuoda korjaukseen sairaana. Sama koskee omia työntekijöitämme: jos on oireita, työpaikalle ei tulla. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme auton noudon tai palautuksen järjestämiseksi 020 7737 437.

4. Miten Autoklinikka huolehtii viruksen leviämisen ehkäisystä?

Seuraamme tarkasti viranomaisten antamia ohjeita ja tiedotamme asiasta henkilökunnallemme säännöllisesti. Viranomaisten terveyteen ja hygieniaan liittyvien toimintamallien lisäksi olemme ottaneet käyttöön seuraavat varotoimenpiteet:

•  Autot siirretään ja korjaukset suoritetaan käsineet kädessä
•  Tehostamme asiakaspalvelutilan siivousta ja puhdistamme kosketukselle alttiit pinnat päivittäin desinfiointiaineella
•  Korjatut autot luovutetaan asiakkaille siistittyinä ja sisätilojen kosketuspinnat pyyhittyinä