Tiedotteet 01.02.2023

Autoklinikka vahvistaa palveluverkostoaan ostamalla Akku Salmisen tuulilasiliiketoiminnan. Helmikuusta alkaen Autoklinikka vastaa Akku Salmisen asiakkaiden lasikorjauksista ja -vaihdoista.

Autovahinkoalan johtavana toimijana tunnettu Autoklinikka-yhtiöt Oy on ostanut Vaasassa toimivan Akku Salmisen tuulilasiliiketoiminnan. Autoklinikka vastaa 1. helmikuuta 2023 alkaen Akku Salmisen tarjoamista lasikorjauksista ja -vaihdoista.

Autoklinikka palvelee Akku Salmisen asiakkaita huolto- ja korjausliikkeen tutuissa tiloissa osoitteessa Kiillekuja 3. Aiemmin Akku Salmisen palveluksessa olleet tuulilasikorjausten ja -vaihtojen ammattilaiset siirtyvät Autoklinikan palvelukseen. Kauppa koskee vain tuulilasiliiketoimintaa, eli muut Akku Salmisen tarjoamat palvelut, kuten huolto- ja rengastyöt, jatkuvat muuttumattomina.

– Akku Salminen on Vaasassa hyvin tunnettu korjaus- ja huoltotoimija, joten on ilo päästä auttamaan heidän laajaa asiakaskuntaansa tuulilasivaurioiden kanssa. Autoklinikalla on pitkät perinteet lasivaurioiden korjauksessa, ja tällä kaupalla pääsemme kasvattamaan omaa lasiliiketoimintaamme sekä palvelemaan asiakkaitamme paikallisesti entistä paremmin. Samalla haluamme varmistaa, että tuulilasipalvelut jatkuvat Vaasan alueella yhtä laajoina ja osaavina kuin tähänkin asti, Autoklinikan toimitusjohtaja Antti Huhtala sanoo.

Antti Huhtala
p. +358 50 505 0375
antti.huhtala@autoklinikka.fi

Autoklinikka förvärvar Akku Salminens vindruteservice i Vasa

Autoklinikka förstärker sitt servicenätverk genom att köpa Akku Salminens vindrute-affärsverksamhet. Från början av februari svarar Autoklinikka för Akku Salminens kunders glasreparationer och -byten.

Autoklinikka-yhtiöt Oy, som är känt som den ledande aktören inom bilskadebranschen, har köpt Akku Salminens vindruteaffärsverksamhet i Vasa. Autoklinikka svarar från och med den 1 februari 2023 för de glasreparationer och -byten som Akku Salminen tillhandahåller.

Autoklinikka betjänar Akku Salminens kunder i service- och reparationsrörelsens bekanta lokaler på adressen Glimmergränden 3. Proffsen inom vindrutereparationer och -byten som tidigare var anställda hos Akku Salminen övergår som anställda hos Autoklinikka. Köpet gäller enbart vindruteaffärsverksamheten, dvs. de andra tjänsterna som Akku Salminen tillhandahåller, såsom service- och däckarbeten, fortsätter oförändrade.

– Akku Salminen är en välkänd reparations- och serviceaktör i Vasa, varför det är ett nöje att få börja hjälpa deras omfattande kundkrets med vindruteskador. Autoklinikka har lång erfarenhet av att reparera glasskador, och genom detta köp kan vi utöka vår egen glasaffärsverksamhet samt bättre än tidigare betjäna våra kunder lokalt. Samtidigt vill vi säkerställa att vindruteservicen fortsätter i Vasaområdet i lika stor omfattning och med samma kunskaper som hittills, säger Autoklinikkas verkställande direktör Antti Huhtala.

Mer information:
Antti Huhtala