Tiedotteet 14.06.2021

Autoklinikka avaa tänään 14.6.2021 uuden vahinkokorjaamon Kuopioon. Leväsentiellä sijaitsevassa uudessa toimipisteessä hoituu kaikki isommista pelti- ja lasivaurioista pienten kolhujen PDR-korjauksiin. Korjauksista vastaa pääasiassa kuopiolaisosaajista koostuva tiimi.

Autovahinkoalan johtavana toimijana tunnettu Autoklinikka laajentaa palveluverkostoaan. Yhtiön uusin toimipiste avautuu tänään 14. kesäkuuta Kuopioon. Kyseessä on täyden palvelun Autoklinikka, jossa hoituvat vahinkotarkastukset, pelti- ja kolarikorjaukset, pienten kolhujen PDR-korjaukset, tuulilasinkorjaukset ja vaihdot sekä auton maalaus.

– Kuopion korjaamorakennus on varta vasten meille rakennettu, joten tilat ovat taatusti toimivat sekä asiakkaille että työntekijöille. Käytössämme ovat viimeisimmät työkalut, viihtyisät asiakastilat ja maalaamo. Valtaosa henkilöstöstä on lisäksi paikallisesti palkattua, eli Autoklinikka Kuopiossa pääsee heti nauttimaan kuopiolaisesta korjausosaamisesta, Markku Teikari Autoklinikalta kertoo.

Autoklinikan alati vahvistuvassa maanlaajuisessa palveluverkostossa Kuopion korjaamo on tärkeä lisä, jonka myötä yhtiö voi entistä paremmin palvella sekä autoilijoita että yritysasiakkaitaan.

– Uusin korjaamomme sijaitsee verrattain lähellä Kuopion keskustaa, vitostien kupeessa, eli kulkuyhteydet ovat hyvät. Kuopion kaltaisilla korjaamoilla voimme rakentaa aidosti valtakunnallisen korjaamoverkoston, jossa asiakas saa tutkitusti alan parasta palvelua kaikenkokoisilla paikkakunnilla, Teikari jatkaa.

Autoklinikka Kuopio aloittaa toimintansa tänään 14.6. osoitteessa Leväsentie 7. Korjaamo on avoinna arkisin klo 7:30–17.

Markku Teikari
Puh: 0400 322 240