Tiedotteet 10.05.2021

Autoklinikka avaa tänään uuden vahinkokorjaamon Lappeenrantaan. Vanhan Viipurintien kupeessa sijaitseva uusi toimipiste tuo yhtiön laajan korjausosaamisen, mukaan lukien lasipalvelut ja nopeat PDR-lommonoikaisut, hyvien yhteyksien äärelle lappeenrantalaisten sekä imatralaisten saataville.

Autovahinkoalan johtavana toimijana tunnettu Autoklinikka laajentaa palveluverkostoaan. Yhtiön uusin toimipiste avautuu tänään 10. toukokuuta Lappeenrantaan. Kyseessä on täyden palvelun Autoklinikka, jossa hoituvat vahinkotarkastukset, pelti- ja kolarikorjaukset, pienten kolhujen PDR-korjaukset, tuulilasinkorjaukset ja -vaihdot sekä auton maalaus.

– Lappeenrannan korjaamo starttaa modernisoiduissa ja täysin peruskorjatuissa tiloissa, joissa on viimeisimmät työkalut, viihtyisät asiakastilat ja maalaamo. Rakennus on paikallisille tuttu autopalvelujen keskus, joten korjaamollemme löytää luontevasti, Markku Teikari Autoklinikalta kertoo.

Autoklinikan alati vahvistuvassa maanlaajuisessa palveluverkostossa uusi Lappeenrannan korjaamo on tärkeä lisä. Aiemmin lähimmät Autoklinikan omat korjaamot ovat löytyneet Savonlinnasta ja Lahdesta.

– Lappeenrannan korjaamomme sijaitsee vain kahden kilometrin päässä ydinkeskustasta ja näkyy hyvin Kuutostielle, eli kulkuyhteydet ovat loistavat ja sen myötä uusi korjaamo vastaa tehokkaasti laadukkaan korjauspalvelun kasvavaan kysyntään. Lisäksi toimipiste palvelee sujuvasti lähellä sijaitsevan Imatran asukkaita. Palveluverkostomme kasvattaminen strategisesti sijoitelluilla toimipisteillä palvelee niin autoilijoita kuin vakuutusyhtiö- ja yritysasiakkaitamme, Teikari jatkaa.

Autoklinikka Lappeenranta aloittaa toimintansa tänään 10.5. osoitteessa Ajurinkatu 4. Korjaamo on avoinna arkisin klo 7:30–17.

Markku Teikari
Puh: 0400 322 240