Tiedotteet 19.08.2021

Autoklinikka avaa uuden vahinkokorjaamon Joensuuhun. Pankakoskentiellä sijaitsevasta uudessa toimipisteestä löytyvät kaikki kolarikorjaamo- ja maalauspalvelut sekä tuulilasipalvelut.

Autovahinkoalan johtavana toimijana tunnettu Autoklinikka vahvistaa palveluverkostoaan, kun Joensuussa aloittaa uusi, yrittäjävetoinen toimipiste maanantaina 23. elokuuta. Kyseessä on iso ja laadukas monimerkkikorjaamo, jossa kaikki korikorjaustyöt hoituvat saman katon alla.

– Korjaamo on rakennettu Avain Vaunu -autoliikkeen entiseen kiinteistöön. Korjaamon koko noin 1000 neliötä asiakaspalvelu- ja tuotantotiloineen. Lisäksemme kiinteistön muissa tiloissa aloittaa vuokralaisia eri aloilta, kertoo yksi Joensuun uuden toimipisteen yrittäjistä, Automaalaamo Töhösen Pekka Töhönen.

Automaalaamo Töhösen ja Eskon Autopelti Oy:n yrittäjät ovat pitkän linjan korjaamoyrittäjiä, joten uusi toimipiste pyörii vuosien vankalla kokemuksella.

– Uusi korjaamo on hyvällä paikalla ja meille on helppo tulla, sillä parkkitilaakin on tarjolla reilusti. Toivomme, että asiakkaat ottavat yhteyttä matalalla kynnyksellä, olipa vaiva auton kanssa iso tai pieni. Vahinkotarkastukseen voi meille tulla aina ilman ajanvarausta, Eskon Autopellin Sami Tauriainen sanoo.

– Uudet, nykyaikaiset ja modernit tilat vastaavat entistä paremmin Joensuun kokoisen kaupungin asiakkaiden tarpeisiin. Olemme erityisen tyytyväisiä, että nykyiset Autoklinikka-yrittäjät laajentavat toimintaansa ja tuovat osaamistaan myös uusille paikkakunnille, näkee Johannes Marttila Autoklinikalta.

Autoklinikka Joensuu aloittaa toimintansa 23.8. osoitteessa Pankakoskentie 6, Joensuu. Korjaamo on avoinna arkisin klo 8–16.

Johannes Marttila
johannes.marttila@autoklinikka.fi