Tiedotteet 04.03.2022

Vuosikymmenten kokemuksella varustettu Autokeskus Haapala liittyy 7. maaliskuuta alkaen Autoklinikan yrittäjäverkostoon. Uusi yhteistyö laajentaa Kankaanpäässä tarjottavia vahinkokorjauspalveluja huomattavasti.

Johtavan vahinkokorjaamoketjun Autoklinikan palveluverkosto laajenee Kankaanpäähän, kun Autokeskus Haapala liittyy osaksi Autoklinikka-yrittäjäverkostoa. Autokeskus Haapalan takaa löytyy kotimainen perheyhtiö, jolla on yli 50 vuoden kokemus autoalalta, ja korjaamon toiminnan keskiössä ovat vastuullisuus sekä ensiluokkainen palvelu.

– Autoklinikan ja Autokeskus Haapalan arvot kohtaavat erittäin hyvin. Paikalliset luottavat Autokeskus Haapalan toimintaan ja meille taas on hieno luottamuksen osoitus, että he haluavat liittyä osaksi Autoklinikan palveluverkostoa. Resurssit yhdistämällä voimme tarjota paikallisesti entistä laadukkaampaa ja laajempaa palvelua Kankaanpäässä, Autoklinikan franchising-toiminnoista vastaava Johannes Marttila sanoo.

Autokeskus Haapala tunnetaan parhaiten huoltotoiminnasta ja varaosatuotannosta, jossa purkuautoja hyödynnetään laadukkaiden hyötyosien tuotannossa, mutta jatkossa yritys tarjoaa myös vahinkokorjauspalveluja uusissa, laajennusta varten rakennetuissa tiloissa.

– Olemme todella innoissamme yhteistyöstä Autoklinikan kanssa. Yrittäjäverkkoon liittymällä saamme esimerkiksi tuotua peltikorjauskokemuksemme aiempaa laajemmin paikallisten autoilijoiden avuksi. Lisäksi edut kestävän kehityksen kannalta ovat selkeät, kun voimme jatkossa hyödyntää tuottamamme varaosat omassa vahinkokorjaamotoiminnassamme sekä tarvittaessa myös muissa Autoklinikka-ketjuun kuuluvissa pisteissä, yrittäjä Harri Haapala toteaa.

Autokeskus Haapala liittyy Autoklinikan yrittäjäverkostoon tänään 7. maaliskuuta alkaen. Kankaanpään toimipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 9–17 paikallisille tutussa osoitteessa Vähänevantie 27. Autoklinikka Kankaanpään kattavien pelti- ja tuulilasikorjauspalvelujen ohella Autokeskus Haapalan tarjontaan kuuluvat edelleen huolto- ja varaosapalvelut.

Johannes Marttila
johannes.marttila@autoklinikka.fi