Autoklinikka
en ru Avaa valikko
Mitä yritysasiakkaat arvostavat?

Mitä yritysasiakkaat arvostavat?

Value Clinic* teki helmikuussa tutkimuksen Suomen suurimpien organisaatioiden yritysautopäättäjien keskuudessa. Tutkimuksessa selvitettiin, mitä yritysasiakkaat arvostavat valitessaan vauriokorjauskumppania. Ohessa muutamia poimintoja tutkimustuloksia.

Työn laatu ja nopeus tärkeää

Tärkeimmiksi tekijöiksi koettiin korkea työn laatu, ammattitaitoinen henkilöstö ja nopea palvelu. Suurten autokantojen yrityksissä kumppanin verkoston kattavuus korostuu. Samalla merkkiauktorisoinnin merkitys on alhaisempi.


Autoklinikalla on alan positiivisin mielikuva

Autoklinikan panostus hyvään asiakaspalveluun ja yrityksille räätälöityihin ratkaisuihin näkyi myös tuloksissa.

Autoklinikalla on tyytyväisimmät asiakkaat

Autoklinikan asiakkaat olivat tyytyväisiä niin Autoklinikan toiminnan nopeuteen, hinta-laatusuhteeseen kuin sen tarjoamiin lisäpalveluihinkin.


Miksi valitsit Autoklinikan?

Ota yhteyttä!

Haluatko sinäkin organisaatiollesi alan parasta yritysautojen vauriokorjauspalvelua? Ota yhteyttä:

Pentti Oksanen
poksa@autoklinikka.fi
0400 339 920
www.autoklinikka.fi

 

 

* Yritysautopäättäjätutkimus – vauriokorjauspalvelut 2017, Value Clinic, N=171.