Tiedotteet 22.11.2018

Autoklinikka laajentaa jälleen palveluverkostoaan, kun Ylä-Savon Automaalaus liittyy osaksi Autoklinikka Partner -ketjua. Uuden kumppanikorjaamon myötä Autoklinikka Partner -verkosto toimii 14 paikkakunnalla.

Suomen johtava kolarikorjaamo Autoklinikka vahvistaa palveluverkostoaan laajenemalla Iisalmeen. Vuosituhannen alusta asti toiminut Ylä-Savon Automaalaus Oy on nyt mukana kattavassa Autoklinikka Partner -ketjussa.

– Autoklinikka on alan edistynein toimija, joten kumppanuus oli meille luonteva valinta. Autoklinikka Partner -ketjun kautta saamme apua muun muassa markkinointiin ja viestintään sekä asiakashankintaan, ja voimme itse keskittyä siihen, mitä parhaiten osaamme: laadukkaaseen ja tehokkaaseen korjaustyöhön, Ylä-Savon Automaalauksen yrittäjä Jukka Pietikäinen kertoo.

Ylä-Savon Automaalaus toimii Iisalmessa viiden työntekijän voimin. Korjaamo jatkaa edelleen yksityisenä yrityksenä ja omalla nimellään, mutta kumppanuuden myötä korjaamon julkisivu ja sisustus saavat Autoklinikka-ketjun yhtenäisen ilmeen.

– Ylä-Savon Automaalaus on tunnettu asiakaspalvelulähtöisyydestään, joka näkyy joustavissa aukioloajoissa ja ripeässä työskentelyssä, Autoklinikan kumppaneista vastaava Miika Leppänen kuvailee.

– Yhteistyöverkostomme kasvattaminen omien korjaamojemme ohella palvelee niin autoilijoita kuin yritysasiakkaitamme. Haluamme Autoklinikalla rakentaa kattavan valtakunnallisen verkoston, jossa asiakas saa tutkitusti alan parasta korjauspalvelua, ja Ylä-Savon Automaalauksen kaltaisten kumppanien avulla tämä toteutuu erinomaisesti, Leppänen jatkaa.

Miika Leppänen, Autoklinikka-yhtiöt Oy
Puh: +358 40 087 0581, email: miika.leppanen@autoklinikka.fi