en ru Avaa valikko
Mitä yritysasiakkaat odottavat sujuvalta vauriokorjauspalvelulta?

Mitä yritysasiakkaat odottavat sujuvalta vauriokorjauspalvelulta?

Yritysasiakkaan on voitava keskittyä liiketoimintaansa ja kyettävä palvelemaan omia asiakkaitaan myös silloin, kun ajoneuvo on vaurion vuoksi poissa pelistä. Tällöin korjaamokumppani, joka pystyy reagoimaan tilanteeseen nopeasti ja mahdollistaa liiketoiminnan sujuvuuden, on äärimmäisen arvokas.

Kun työsuhdeauto vahingoittuu, asian hoitaminen saattaa tuntua hankalalta ja aiheuttaa lisästressiä muiden työkiireiden keskellä. Pahimmillaan se voi tarkoittaa pitkää jonotusaikaa korjaukseen ja monimutkaisia käytäntöjä. Lisäksi asiakas ei välttämättä tiedä, millaisia tilannetta helpottavia lisäpalveluja hän voisi saada. Näin voi käydä etenkin silloin, jos valitulla korjaamolla ei ole kokemusta tai ymmärrystä yritysasiakkaiden tarpeista.

Me Autoklinikalla olemme havainneet tämän ilmiön ja olemme räätälöineet yritysasiakkaillemme palveluja, joiden avulla voidaan varmistaa liiketoiminnan sujuvuus harmittavasta haverista huolimatta. Työsuhdeauton vaurioitumisen vaikutus työntekijän mahdollisuuksiin tehdä työnsä voi olla yllättävänkin suuri. Kykymme ymmärtää yritysautoilijoiden tarpeita on saanut kiitosta ja noin kolmannes asiakkaistamme onkin yritysautojen käyttäjiä. Olemme myös solmineet yhteistyösopimuksia kymmenien yritysten kanssa, joiden joukkoon mahtuu niin pienempiä asiakkuuksia kuin yli tuhannen autokannan yrityksiäkin.

Sujuvaa ja nopeaa toimintaa

Yritysasiakkaat arvostavat ennen kaikkea korjausprosessin sujuvuutta ja nopeaa reagointia yllättävään tilanteeseen. Mitä pidempään ajoneuvo on pois käytöstä, sitä suuremmaksi kasvaa myös vaurion vaikutus liiketoimintaan. Tämä korostuu etenkin yrityksissä, joiden autokanta on tuotantokäytössä ja olennainen osa yrityksen palvelutuotantoa.

Luonnollisesti myös korjauskustannukset vaikuttavat korjaamovalintoihin. Me Autoklinikalla olemme hioneet palveluketjumme niin, että voimme reagoida yritysasiakkaidemme tarpeisiin nopeasti, kustannustehokkaasti ja sovitussa aikataulussa. Lähtökohtaisesti pyrimme aina ensin korjaamaan auton vaurioituneet osat uusien tilaamisen sijaan. Tämä säästää kustannusten lisäksi ympäristöä.

Selkeän viestinnän ja lisäpalveluiden merkitys

Olemme erittäin ylpeitä korkeasta asiakastyytyväisyydestämme ja poikkeuksellisen hyvästä NPS-indeksistä (Net Promoter Score), joka on huikeat 87,49. Erinomainen palvelu ulottuu luonnollisesti myös yritysasiakkaisiimme.

Yritykset, jotka ovat solmineet kanssamme yhteistyösopimuksen, voivat hoitaa kaikki korjaukseen liittyvät asiat yhden kanavan kautta. Autoklinikan asiakaspalvelukeskuksesta asiakas saa aina apua, tapahtuipa vahinko missä päin Suomea tahansa. Valtakunnallinen palvelumme varmistaa, että yhteyden ottaminen korjaukseen liittyvissä asioissa on helppoa ja viestintä selkeää koko korjausprosessin ajan. Käytännössä tämä tarkoittaa, että ammattitaitoinen asiakaspalvelijamme ottaa vahinkotapauksen käsittelyyn aina välittömästi ilman viiveitä ja kartoittaa samalla tarvittavat lisäpalvelut.

Tarjoamamme lisäpalvelut ovatkin monelle yritykselle yksi tärkeimmistä syistä, miksi he ovat valinneet korjaamokumppanikseen juuri Autoklinikan. Noudamme korjausta tarvitsevan auton asiakkaalta ja järjestämme samalla sijaisauton hänen käyttöönsä. Auton valmistuttua korjauksesta palautamme sen takaisin työpaikalle korjattuna, pestynä ja siistittynä. Pääkaupunkiseudulla teemme vahingon sattuessa myös vahinkotarkastuksia yritysasiakkaidemme tiloissa.

Tämän kokonaisvaltaisen palvelutarjonnan tavoitteena on ennen kaikkea helpottaa asiakkaan arkea. Haluamme taata, että vahingosta huolimatta hän voi keskittyä hoitamaan työnsä mahdollisimman tehokkaasti. Korjaustyön päätyttyä raportoimme vielä tarkasti asiakkaamme autokannalle sattuneet vahingot ja töiden kustannukset, sekä keräämme palautteen asiakaskokemuksesta. Näin voimme hioa tarjontaamme entistä paremmin kullekin asiakkaalle sopivaksi.

Menestyksekästä yritysautoilua vuodelle 2018 toivottaen,