Autoklinikka
en ru Avaa valikko
Asiakkaamme kertovat

Asiakkaamme kertovat

Meille on ensisijaisen tärkeää, että voit jättää autosi meille huoletta ja olet tyytyväinen palveluumme koko korjausprosessin ajan. Kaikki asiakkailta saatu palaute on meille arvokasta toimintamme kehittämiseksi. Kerro meille, miten onnistuimme!

Ruusuja! Tahtoisin kiittää aivan loistavasta asiakaspalvelusta ja todella tarkasta työnjäljestä! Automme oli Tampereen toimipisteellä korjattavana ja en ole ikinä saanut niin hyvää palvelua! Tulen varmasti suosittelemaan muillekin. Kiitos vielä!

Aleksi, Tampere

Lensi tänään 25.11. kivi tuulilasiin ja ihan kunnon tähtisilmä siitä syntyi. Google Maps haulla autolasikorjaamo näytti, että teidän toimipiste Stockmannin Q-Parkissa olisi auki myös lauantaina ja soitto varmisti asian. Hienoa kun saan lasin korjattua lauantaina, ajattelin. Arkena kun töiden takia ei tahdo ehtiä asioita hoitaa. Toin auton korjattavaksi ja heti kättelyssä fiilikset vähän muuttuivat. En ollut enää tyytyväinen vaan hämmentynyt palvelun laadusta. Asiakkaan odotukset ylitettiin nyt kyllä todella reilusti!

Todella ystävällinen ja kohtelias mies otti työn vastaan ja teki hienoa jälkeä. Iskemää ei enää näy juuri ollenkaan, autosta oli imuroitu hiekat lattialta, lasi pesty sisä- ja ulkopuolelta ja mikä tärkeintä, homma hoidettiin todella tyylikkäästi, siisteissä tiloissa ja erittäin ystävällisen ja kohteliaan kaverin toimesta. Minulla on ihan helvetin huono tuulilasikarma ja kerran vuodessa se menee vaihtoon ja korjauksia talvisin tulee useita. Eipä tarvitse jatkossa miettiä minne lasin tuon korjattavaksi/vaihdettavaksi. Täydet viisi tähteä ja iso kiitos iltapäivällä 25.11. työvuorossa olleelle kaverille.

Asiakaspalaute, Autoklinikka FastFix

En ole aikaisemmin ajanut kolareita, enkä ole ikinä autoa toimittanut huoltoon, joten minulla ei ole aikaisempaa korjaamopalvelukokemusta. Nyt haluan reklamoida sitä, että meinasin jäädä autoon istumaan enkä meinannut päästä lähtemään liikkeelle, koska te yllätitte minut niin positiivisesti 🙂 Sain avaimen heti kun tulin tiskille ystävällisen palvelun kera. Auto oli pesty korjauksen jälkeen ja jopa sisätilat olivat puhdistettu. Lisäksi penkillä odotti korjaamomestarin terveyhdys suunraikastinpastillien kera. En voi muuta sanoa kuin suurkiitos mahtavasta ja positiivisesta ensimmäisestä korjaamokokemuksesta.

Herkko Korhonen

Käytimme Mazdamme puskuriremontissa ja iso kiitos nopeasta toiminnasta. Saimme auton takaisin huomattavasti aikaisemmin kuin oli arvioitu. Sekä suureksi iloksi autostamme oli pesty ja pyyhitty pölyt pois kojelaudassa ja muualtakin autosta. Kiitos 10/10 palvelusta ja todellakin suosittelen muillekin!

Jimi Kukkonen

Nyt on aivan pakko antaa palautetta, ja nimenomaan hyvää sellaista! Vein autoni 10.11. Tampereen Autoklinikalle kolarivaurion arvioitavaksi ja siinä sitten mies (nimeä en valitettavasti muista) tarkasti autoa ja lopulta totesi, että sillä ei kannattaisi ajaa ja kysyi että tarvitsenko autoa. Totesin, että töihin olisi päästävä ja hän upeasti tarjoutui viemään minut töihin, koska oli juuri lähdössä lounastauolle. Itsekin teen asiakaspalvelutyötä ja täytyy kyllä sanoa, että tällä miehellä on asenne kohdallaan ja tämä on sitä asiakaspalvelua!! Aivan huippua!! Pieni teko, mutta piristi kyllä päivää ja koko päivän oli hyvä fiilis ja mietin, että kun töistä pääsen, niin kiitosta on annettava! Ja jo puhelimessa teidän asiakaspalvelijalta sain aivan loistavaa, iloista ja ystävällistä palvelua. Jatkakaa samaan malliin!! 🙂

Sanna Haarala

Hei! Veimme rouvani auton Olarin Autoklinikalle sunnuntaina 24.9. illalla. Maanantaina 25.9. auto otettiin heti aamusta operoitavaksi, kuten oli luvattukin. Palvelunne, jonka avulla näkee netistä auton remonttitilanteen, lupasi auton olevan valmis perjantaina 29.9. klo 15.30. Kyseinen ajankohta olisi ollut meille pienoinen katastrofi, mutta klo 12.00 samana päivänä olisi helpottanut elämäämme valtavasti.

Tästä johtuen soitin itkien Olarin Autoklinikalle tiistaina 26.9. ja kerroin asiakaspalvelijalle (sama henkilö joka auton kuvasi ja otti työn vastaan viikko - pari aikaisemmin) tilanteen. Yritin nöyrästi esittää toiveeni, josko auto olisi valmis perjantaina jo klo 12, jotta saisimme noudon suoritettua ilman taikuutta, akrobatiaa ja aikakonetta. Asiakaspalvelijanne lupasi käydä korjaamon puolella silittämässä hellästi peltiasennus- ja maalausasiantuntijan päätä ja pyytämässä, josko auton korjaamista voisi jotenkin nopeuttaa. Tämän tiedon kera jäin hikoilemaan jännityksen vallassa, peläten perjantaita.

Keskiviikkona 27.9 klo 14.30 soi puhelin. Olarin Autoklinikalta soitettiin ja kerrottiin että auto on valmis ja sen voi noutaa. Huusin ja lauloin itkien puhelimeen ylistysmantroja n. 5 minuutin ajan, jonka jälkeen hoin kiitosta n. 15 minuuttia. Kyseinen ajankohta sopi aikatauluihimme täydellisesti ja pelasti jos ei koko viikkoa, niin ainakin koko kuukauden. Autoa noutaessamme yritin vielä olla vakuuttavan kuuloinen, ylistäessäni auton luovuttajalle yrityksenne toimintaa. Mutta tämä ei minulle riittänyt.

Tykkään antaa hyvää palautetta, mutta harvoin aika ja voimavarat riittävät sähköiseen palautteeseen. Nyt riittää. Toivottavasti saan viestilläni tuotua julki, kuinka suuri merkitys nopealla toiminnallanne oli.

En tiedä mitä auton kuvannut ja puhelimessa kanssani kommunikoinut ammattilaisenne sanoi korjaamolla työskentelevälle toiselle ammattilaiselle, mutta molemmat tekivät enemmän hyvää, kuin ymmärtävätkään.

Kiitos Olarin Autoklinikalle, että hoiditte rouvani auton niin nopeasti kuntoon. Voitte olla varmoja, että seuraavan kerran kun näen jossain peltikolarin, käyn välittömästi länttäämässä asianosaisille Post-it laput otsaan, joissa on Autoklinikan yhteystiedot. Voisi kuvitella, ettei auton peltien oikominen ole niin merkityksellistä yhteiskunnan hyvinvoinnille. Mutta kyllä, ainakin joskus se on. Siihen kun yhdistää laadukkaan lopputuloksen yhdessä asiakaspalvelun kanssa, joka kestää huonoa huumoria, kovia ääniä ja osaa vielä heittää samalla mitalla takaisin, niin hyvä mielihän siitä tulee ja maailma lähes pelastuu?

Toivon, että yrityksenne ylin johto saa tämän palautteen luettavakseen. Varmasti lämmittää myös sikariportaan mieltä tietää, että kentällä tapahtuu hyviä asioita hyvien ihmisten toimesta. Hyvien työntekijöiden toimesta. Esimerkillistä toimintaa! Kiitos siitä Olarin Autoklinikka. Suuri kiitos siitä. Mitä ystävällismielisimmin,

J-P Kansanen