Uutiset 17.03.2020

Olemme koonneet tälle sivulle vastauksia kysymyksiin koskien koronavirusta. Päivitämme sivun sisältöä säännöllisesti (päivitetty 29.3.2021).

1. Miten mahdolliset liikkumisrajoitukset vaikuttavat Autoklinikan toimintaan?

Auton ajoturvallisuudesta huolehtiminen eli pelti- ja lasivaurioiden korjauttaminen on sallittua myös liikkumisrajoitusten aikana. Suosittelemme vahinkotarkastuksen hoitamista etänä sähköisen palvelumme avulla. Asioithan paikan päällä aina terveenä ja huolehdit hyvästä hygieniasta.

2. Ovatko Autoklinikan korjaamot auki normaalisti?

Kyllä, korjaamomme ovat avoinna normaalien aukioloaikojen mukaisesti.

Asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuus on meille erittäin tärkeää. Seuraamme koronavirukseen liittyvää tilannetta tarkasti, olemme reagoineet ja ohjeistaneet henkilöstömme toimimaan asiantuntijoiden suositusten mukaan.

Mikäli sinua mietityttää asiointi paikan päällä, voit hoitaa vaurion arvioinnin eli vahinkotarkastuksen myös sähköisesti lähettämällä kuvat autosi vauriosta. Tarvittaessa myös noudamme autosi korjaukseen sekä palautamme sen korjattuna takaisin ilman lisäveloitusta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme auton noudon tai palautuksen järjestämiseksi 020 7737 437.

3. Onko korjaamoiden palveluissa muutoksia?

Ei, palvelemme asiakkaitamme normaalisti. Turvallisuudesta huolehtimiseksi olemme ottaneet käyttöön terveyteen ja hygieniaan liittyviä käytäntöjä viranomaisten antamien suositusten mukaisesti. Seuraamme asiantuntijoiden uusia ohjeita tarkasti.

4. Mitä teen, jos en pääse tuomaan tai noutamaan autoani sairastumisesta johtuen?

Luonnollisesti toivomme, ettei autoa tuoda korjaukseen sairaana. Sama koskee omia työntekijöitämme: jos on oireita, työpaikalle ei tulla. Tarvittaessa noudamme autosi korjaukseen sekä palautamme korjatun autosi korjattuna takaisin ilman lisäveloitusta.  Ota yhteyttä asiakaspalveluumme auton noudon tai palautuksen järjestämiseksi 020 7737 437.

5. Miten Autoklinikka huolehtii viruksen leviämisen ehkäisystä?

Seuraamme tarkasti viranomaisten antamia ohjeita ja tiedotamme asiasta henkilökuntaamme säännöllisesti. Lisäksi olemme ottaneet käyttöön seuraavat toimenpiteet:

  • Olemme asentaneet pleksilasit asiakaspalvelupisteillemme ja suosimme korttimaksuja
  • Kaikissa pisteissämme on saatavilla käsidesiä käsien puhdistamiseen
  • Noudatamme viranomaisten suositusta kasvomaskin käytöstä ja suosittelemme niiden käyttöä myös asiakkaillemme
  • Siirrämme autot ja teemme korjaukset käsineet kädessä
  • Olemme tehostaneet asiakaspalvelutilan siivousta ja puhdistamme kosketukselle alttiit pinnat päivittäin desinfiointiaineella
  • Luovutamme korjatut autot siistittyinä ja sisätilojen kosketuspinnat pyyhittyinä

Pysytään terveinä. Yhdessä tästä selvitään.