Autoklinikka
en ru Avaa valikko

Autoklinikan asiakastyytyväisyys erinomaisella tasolla

Hyvä palvelu on Autoklinikalle kunnia-asia. Pyydämme jokaiselta asiakkaaltamme palautetta palvelusta asteikolla 1-10 ja suuri osa myös vastaa meille. Näistä vastauksista lasketaan nettosuositteluhalukkuus eli NPS-indeksi (Net Promoter Score), joka on vertailukelpoinen ja monessa yrityksessä käytössä oleva mittaustapa. Tulosta laskettaessa katsotaan arvosanan 9 ja 10 (suosittelijat) antaneiden osuutta arvosanan 0-6 (kriitikot) antaneisiin.

Koko vuoden osalta NPS-tuloksemme on 83, jota voidaan pitää palveluliiketoiminnassa erinomaisena tasona. Käytännössä tuo tarkoittaa, että n. 85% asiakkaistamme on antanut arvosanan 9 tai 10 ja kriitikoiden osuus reilusti alle 1%:n tasolla. Marraskuun NPS-lukema on huikeat 87. Kiitokset asiakkaillemme palautteesta!